KRYZYS DUCHA

DO名IADCZENIE 名IATx
(CZ呇 3)
LINK! DO CZ呇CI 2

W chwili obecnej 鈍iat這 aktywuje proces transformacji i przemienia organizm Ziemi. Proces transformacji jest cudownym Boskim procesem, kt鏎y obejmuje wszystkie 篡we istoty.

Uk豉d nerwowy jest jednym z najbardziej cudownych kreacji Boskich. Si璕a do najwy窺zych poziom闚 duchowych. Duchowe 鈍iat這 ma wyra幡y wp造w na wszystkie systemy w ludzkim ciele; pod jego wp造wem wzrasta cz瘰totliwo嗆 鈍iat豉 w kom鏎kach, atomach, moleku豉ch, zmienia si DNA. Wszystkie systemy przy酥ieszaj. Duchowe 鈍iat這 wytwarza w 篡wych organizmach ciep這. Jednym z g堯wnych objaw闚 鈍iat豉 w ciele jest otwarcie tych jego cz窷ci, kt鏎e zosta造 zamkni皻e, leczy urazy fizyczne, psychiczne i blokady.

Zablokowania mog by: fizyczne, emocjonalne, energetyczne. Niekt鏎e obszary umys逝 nagromadzi造 szkody i urazy w tym 篡ciu i w poprzednich wcieleniach.

Proces uwalniania energii produkuje ciep這, mo瞠 przy酥ieszy przep造w Energii Kundalini wzd逝 kr璕os逝pa. W czasie tego mistycznego procesu mo積a mie tajemnicze b鏊e, na kt鏎e nie mo積a znale潭 wyt逝maczenia. Czasami kiedy rozpuszcza si emocjonalna blokada mo瞠 nam by smutno, przykro.

Obecna cz瘰totliwo嗆 duchowego 鈍iat豉, kt鏎e przybywa na Ziemi nie osi庵n窸o jeszcze pe軟ego potencja逝. Pozwala to na stopniowy okres adaptacji, tak aby nasze fizyczne jednostki energii mog造 rosn望 w atmosferze drga, kt鏎e coraz mocniej rozwijaj si na Ziemi. U wielu ludzi wysokie wibracje duchowego 鈍iat豉 prowadz do masowego przebudzenia, aktywuj g鏎ne centra energetyczne: czakry gard豉, 3-ciego oka i korony. Budzenie tych trzech ostatnich czakr mo瞠 by bardzo niepokoj帷e, poniewa w czasie ich otwierania pojawiaj si problemy neurologiczne, dentystyczne (potrafi bole wszystkie z瑿y, szcz瘯i), zdarzaj si nieoczekiwane zmiany 鈍iadomo軼i. G鏎ne centra energetyczne s g喚boko zwi您ane z uk豉dem nerwowym i hormonalnym, ich miejsca odpowiadaj konkretnym gruczo這m dokrewnym i g堯wnym nerwom w organizmie.

Kiedy cz這wiek otrzymuje wi瘯szy przyp造w duchowego 鈍iat豉 proces transformacji mo瞠 spowodowa wiele symptom闚, takich jak: b鏊e g這wy, b鏊e szcz瘯, szyi, zawroty g這wy, bezsenno嗆, b鏊e z瑿闚 (nawet zdrowych), dr皻wienia cia豉, mrowienia, niewyra幡e widzenie, dzwonienie w uszach, wysypki i du穎 wi璚ej. Jak wida niekt鏎e z tych objaw闚 mog by niepokoj帷e a nawet w chwili pot篹nego wp造wu 鈍iat豉 spowodowa silny b鏊, cierpienie. Niekt鏎e osoby przyjmuj ma貫 ilo軼i 鈍iat豉 i ich cierpienie b璠zie znikome, prawie niewidoczne; przy wi瘯szych ilo軼iach 鈍iat豉 cz這wiek nie jest zdolny normalnie funkcjonowa. Od tej pory jego 篡cie staje si wielkim wyzwaniem.

- W pierwszym przypadku proces trwa bardzo d逝go i mo瞠 si przeci庵a w niesko鎍zono嗆.

- W drugim przypadku czyste cia這, kt鏎e staje si pustym kielichem 軼i庵a jak magnes wi瘯szy strumie duchowego 鈍iat豉, ten proces spontanicznie budzi w ciele Energi Kundalini, kt鏎a w ten spos鏏 pobudzona wybucha jak wulkan nape軟iaj帷 pusty kielich. Cia這 budzi si gwa速ownie i szybciej przebiega transformacja. W tym przypadku szybciej, znaczy, 瞠 mo瞠 trwa oko這 12 lat. Spontaniczne przebudzenie jest jednym z najtrudniejszych proces闚 transformacji, nie obejdzie si bez cierpienia, transmutuj帷ej nawa軟icy, w pierwszej chwili targaj cz這wiekiem gwa速owne uczucia i nieokre郵ony strach. Wyczuwa si gwa速owne przy酥ieszenie ca貫go organizmu, zdarzy si, 瞠 ten proces wzbudzi w tobie rozpacz, przebudowanie w豉snej wiary a nawet ukrycia we w豉snym ciele wi瘯szych mo磧iwo軼i jakie zaczynaj si nam objawia. W tym samym czasie odezw si problemy fizyczne, emocjonalne i mentalne. Jeszcze nie rozumiemy j瞛yka 鈍iat豉, boimy si spojrze prawdzie w oczy, szukamy w tym do鈍iadczeniu innego problemu ni prawdziwa istota zdarzenia. Ci庵le niedowierzamy ... !

Wa積e jest aby szybko ustali problem, skonsultowa z lekarzem, je郵i on nie widzi przyczyny tajemniczych symptom闚, nale篡 zastanowi si czy nie jest to wp造w transformacji. Cz瘰to nie ma jasnej odpowiedzi, dlatego tak wa積e jest aby dotrze do w豉snego wn皻rza i nawi您a z nim kontakt. Czym szybciej to uczynimy tym b璠ziemy mniej cierpie, musimy pami皻a, 瞠 przed nami jeszcze jest taniec 鄉ierci naszego ego i nowe narodzenie.

安iat這 duchowego oczyszczania

Rosn帷e duchowe 鈍iat這 jest obecnie w organizmach wszystkich ludzi, przy酥iesza proces oczyszczania, nawet u tych, kt鏎zy nie s 鈍iadomi tego procesu, w og鏊e nie uczestnicz w 瘸dnym duchowym rozwoju. Czym wi璚ej 鈍iat豉 wnika w cia這 tym gwa速owniej i bole郾iej przebiega ten proces, ale i szybciej dokonuje si transformacja. Niezale積ie jak bardzo b璠zie bolesny nale篡 wiedzie, 瞠 jest to cudowny proces, kt鏎y oddziela energi 鈍iat豉 i ciemno軼i. W tym procesie gwa速ownie wzro郾ie energia ciemno軼i, kt鏎a zanim si uwolni dotrze do naszej 鈍iadomo軼i przerzucaj帷 cz這wieka daleko od 鈍iat豉 do bezkszta速nej otch豉ni. Wprz鏚y nape軟i cz這wieka ciemno軼i, kt鏎a jest niezb璠na by m鏂 nape軟i si 鈍iat貫m. Sami znajdujemy drog przez cie z powrotem do 鈍iat豉, nawet jak chwilowo b陰dzimy wkr鏒ce zrozumiemy sens tej lekcji. Najwi瘯sze ciemno軼i, l瘯i, smutne do鈍iadczenia spotykaj cz這wieka przed najbardziej owocnymi zmianami. To co ukryte w ciemno軼i skrywa najwi瘯szy potencja 鈍iat豉.

Oczyszczenie wymaga obecno軼i 鈍iat豉, kt鏎e w poprzednich czasach by這 dost瘼ne dla niewielu wybranych przez wy窺ze Istoty Duchowe w celu wprowadzenia na Ziemi duchowych praktyk.

Od kilku lat nasza fizyczna rzeczywisto嗆 zaczyna wibrowa wy窺zym wymiarem 鈍iat豉, kt鏎e jest aktywowane w celu oczyszczenia wszystkich 篡wych istot. Dzieje si to wsz璠zie, chocia znajduj si miejsca, kt鏎e wibruj w wi瘯szym stopniu przenosz帷 te wibracje na 篡we istoty. Zale篡 to od 鈍iadomo軼i Ziemi i dusz skupionych w r騜nych miejscach.

Wp造w 鈍iat豉 jest dwojaki:

- Otwiera 鈍iadomo嗆 i wnosi do niej to co by這 wcze郾iej ukryte, zapomniane lub wyparte. Sprawia, 瞠 nasze cia這 fizyczne staje si bardziej otwarte, wp造wa na zwi瘯szenie 鈍iadomo軼i, uleczania.

- 安iat這 spowoduje r闚nie niewygod 篡cia, nasili fizyczne i emocjonalne objawy: medyczne, dentystyczne, neurologiczne. Ten stan rzeczy przyczyni si do poszukiwania przez wielu ludzi w swoim ciele chor鏏, b璠 odwiedza lekarzy, innych terapeut闚 w celu zmniejszenia b鏊u, przyniesienia sobie ulgi. Nie b璠zie mo積a 豉two sobie pom鏂, a leki chemiczne tylko mog zwi瘯szy dolegliwo軼i.

W zale積o軼i od swojego stanu mo積a pomaga sobie zio豉mi, odpowiedni diet, 獞iczeniami, medytacj. Bywa, kiedy s du瞠 nap造wy 鈍iat豉 w cia這, 瞠 medytacje nasil przykre objawy, w闚czas nie nale篡 intensywnie medytowa aby nie doprowadza do zbyt szybkiego podnoszenia energii, b璠zie odwrotny skutek od zamierzonego. Najlepiej znale潭 spokojny k帷ik, wyciszy si, obserwowa swoje cia這, stara si zrozumie w豉sny proces i wy窺zy porz康ek, spojrze na prawdziwy sw鎩 obraz i w豉軼iwie go oceni.

Zwi瘯szenie ciep這ty wewn徠rz cia豉 jakie wytwarza si podczas transformacji powoduje dziwne zjawisko - w 鈔odku organizmu p這nie ogie a na zewn徠rz odbiera fale zimna. Zjawisko ma zwi您ek ze zwi瘯szonymi wibracjami wewn徠rz cia豉, kt鏎e znacznie przewy窺zaj wibracje 鈔odowiska. Taka osoba b璠zie si czu豉 jak po udarze s這necznym kiedy organizm na skutek wysokiej temperatury ma utrudnione, czy wr璚z uniemo磧iwione oddawanie nadmiaru ciep豉 na zewn徠rz. W takich przypadkach pomagaj ciep貫 k徙iele z morsk sol. Woda jest wspania造m przewodnikiem energii. W okresie wzmo穎nej transformacji nale篡 pi kilka szklanek wody dziennie.

W dziedzinie bada naukowych duchowy wymiar jest jeszcze na odleg貫j pozycji. A. Einstein kiedy powiedzia, 瞠 mo瞠 nauka dojdzie do tego za jakie 700 lat. W闚czas wszyscy zrozumiemy najtrudniejsze obszary 安i皻ych Ksi庵. Einstein najprawdopodobniej zna teorie Majmonidesa, wielkiego 篡dowskiego uczonego Tory z XII wieku, kt鏎y znacznie wyprzedza sw鎩 czas.

Moj瞠sz Majmonides, jasnowidz帷y 篡dowski filozof, urodzi si w Hiszpanii w roku 1135, nazywany drugim Moj瞠szem mia bardzo bogate 篡cie, kt鏎e nie oszcz璠zi這 mu wielu nieszcz窷. Pracowa w Maroku i Egipcie jako rabin, lekarz, filozof.

Jego cierpienia fizyczne jakich doznawa sk這ni造 go do studiowania medycyny. Tak sta si lekarzem. Opisa wiele chor鏏 w tym: astm, cukrzyc, zapalenie w徠roby, zapalenie p逝c, ustali zdrowy tryb 篡cia, kt鏎y jako traktat s逝篡 wiele pokole.

Jednym z jego g堯wnych za這瞠 filozofii jest: brak mo磧iwo軼i dotarcia do prawdy przez umy ludzki, kt鏎y jest w sprzeczno軼i z tym co Boskie.

Znane jest jego 13-na軼ie zasad wiary, mi璠zy innymi: istnienie Boga, jedno嗆 Boga, wieczno嗆 Boga, Jego istota duchowa i bezcielesna, nagroda za dobro i kara za z這, zmartwychwstanie...

Zasady jakie wyznawa by造 mocno kontrowersyjne do znanych nauk 篡dowskich, tote miewa za 篡cia du瞠 k這poty a po 鄉ierci jego prace zosta造 wykl皻e przez wi瘯sz cz窷 spo貫czno軼i 篡dowskiej. Jednym z g堯wnych powod闚 by jego stosunek do po篡czek dla os鏏 w potrzebie. Uznawa dotacje, nawet anonimowo嗆, datki od funduszy publicznych, by przeciwny oprocentowaniu po篡czek. G這si, 瞠 obowi您kiem ka盥ego cz這wieka jest bezinteresowna pomoc innemu znajduj帷emu si w potrzebie, ale i nie dawa datk闚 z lito軼i, czy w gniewie, poniewa jest to ludzki obowi您ek.

Majmonides napisa: - moja praca nie jest dla zwyk造ch ludzi, ani dla tych pocz徠kuj帷ych ani dla tych, kt鏎zy zajmuj si religi tylko z ustawy. Kierowana jest dla tych os鏏, kt鏎ych postrzeganie nie le篡 ani w filozofii, ani nie s zaanga穎wani w inne wsp鏊noty, tylko wskazuj na przekszta販enie siebie, tworz si od nowa.

Wed逝g tego 篡dowskiego m璠rca s wielkie sprzeczno軼i mi璠zy prawdami objawionymi przez Boga i ludzi, kt鏎zy b喚dnie interpretuj wszystkie 安i皻e Ksi璕i. Wi瘯szo嗆 ludzi okre郵i jako ba逕ochwalc闚. Twierdzi, 瞠 nie mo積a definiowa Boga, kt鏎y nie mo瞠 by okre郵any 瘸dn regu陰, poddany 瘸dnej analizie, ale mo積a dopu軼i, 瞠 wszystkie rzeczy wsp馧istniej z Nim od wieczno軼i. Twierdzi, 瞠 ca造 wszech鈍iat jest jednym zorganizowanym cia貫m lecz zaprzecza istnieniu w kosmosie jakiegokolwiek prawa organizacji.

Twierdzi, 瞠 jak ludzkie cia這 nale篡 tylko do jednego cz這wieka, nie mo瞠my zabra drugiemu jego r瘯i, nogi, g這wy u篡waj帷 jako w豉snej, tak i ca造 wszech鈍iat rz康zi si tym samym prawem. Jeste鄉y samodzieln jednostk, mo瞠my 篡 indywidualnie wed逝g w豉snego uznania i mo瞠my wchodzi w sk豉d grupy i dostosowa si do jej praw. Ale nie wolno cz這wieka zniewala.

Majmonides przytacza swoje teorie na temat proroctw tych ludzi, kt鏎zy maj specjaln misj i s w swoich proroctwach inspirowani przez Boga, obdarzeni w tzw. duchowe proroctwa; i na zasadzie, 瞠 ka盥y cz這wiek, kt鏎ego stan fizyczny, umys這wy, moralny s w idealnym stanie mo瞠 by prorokiem, ale wszystkie te kwalifikacje mo瞠 nada mu tylko B鏬. Je郵i zak堯ci czysto嗆 swoich kana堯w b璠zie mia uniemo磧iwione prorokowanie.

Boski cz這wiek jest bezpo鈔ednio lub po鈔ednio zwi您any z moralno軼i i czysto軼i. G堯wnym jego przymiotem powinna by modlitwa, nabo瞠雟two, ofiary, ale nie oparte na ba逕ochwalczym nawyku ludzi.

Najwa積iejszym celem cz這wieka powinno by - poznanie Boga i g堯wnie do tego powinien u篡wa w豉snego rozumu. Cnota i wyst瘼ek maj swoje 廝鏚這 w duszy. Dusza jest rozumna, podatna na dobre i z貫 przymioty zgodnie z w豉snym wyborem. Dusza jednak potrafi wyrz康zi sobie wiele szk鏚: w zakresie zdrowia poprzez nieregularny tryb 篡cia, przez brak wewn皻rznej czysto軼i, brak umiaru w rado軼i i smutku, okrucie雟two wobec zwierz徠, wzajemnej mi這軼i do tej samej p販i, uczynienie z innych ludzi niewolnik闚.

Po 鄉ierci Majmonidesa jego dzie豉 by造 naznaczone kl徠w, ale sta造 si przewodnikiem dla o鈍ieconych 砰d闚. By造 t逝maczone na wiele j瞛yk闚, cz瘰to anonimowo.

Najbardziej znane jego eseje:

- na szcz窷cie
- zmartwychwstanie
- o 篡dowskim kalendarzu
- na temat medycyny
- astrologii
- o stosunku p販iowym
- na temat higieny
wskazuj, 瞠 posiada wszechstronn wiedz.

Pi耩 element闚 duchowych

Fizyka nie raz wykazywa豉, 瞠 istniej zwi您ki mi璠zy mas i energi jak r闚nie mi璠zy czasem i przestrzeni.

Czas, przestrze, 鈍iat這, masa, energia s cz窷ci stworzenia Boskiego i mog by uznawane za Boskie odbicie. Badanie tych element闚 duchowych odgrywa kluczow rol w zrozumieniu: kim jest B鏬, kim s ludzie, co ma nast徙i (proroctwa), jak mamy dosta si do Kr鏊estwa Niebieskiego.

Czas duchowy, powtarzaj帷e si cyklicznie wydarzenia. Szczeg鏊na teoria wzgl璠no軼i Einsteina wprowadzi豉 do fizyki nowe poj璚ie czasu. Okaza這 si, 瞠 up造w czasu zale積y jest od pr璠ko軼i uk豉du odniesienia, w kt鏎ym si go mierzy. Czas nie p造nie ju odr瑿nie, lecz jest zwi您any jako czwarty wymiar w poj璚iu czasoprzestrzeni. Zgodnie z podstawowym za這瞠niem og鏊nej teorii wzgl璠no軼i, grawitacja powoduje zakrzywienie czasoprzestrzeni. Zegary umieszczone w silniejszym polu grawitacyjnym chodz wolniej, dlatego zegar le膨cy na powierzchni Ziemi chodzi wolniej, ni zegar umieszczony np. na szczycie wie篡.

Duchowa przestrze, wymiar poza naszym fizycznym, miejsce w kt鏎ym B鏬 mo瞠 zamieszka w鈔鏚 nas, duchowe 鈍iat這, kt鏎e wnika w przestrze fizyczn. Ka盥e stworzenie we wszech鈍iecie jest otoczone w豉sn przestrzeni. Przestrze jest nawet wewn徠rz nas. W豉軼iwie odleg這軼i mi璠zy poszczeg鏊nymi atomami s tak r騜ne, 瞠 wi瘯szo嗆 ludzkiej istoty wype軟ia przestrze. Przestrze jest wsz璠zie, jest doskonale czysta i cicha. Na tle przestrzeni zaczyna si wszystko przejawia. Wszystkie aspekty materii fizycznej, materii astralnej i mentalnej. Wszystko jest osadzone na czystej przestrzeni.

安ita這 duchowe, S這wo Bo瞠,
Objawienie Bo瞠 - wyra穎ne pod natchnieniem Ducha 安i皻ego.

"Wy jeste軼ie 鈍iat貫m 鈍iata".

Czas i przestrze, skazanie na b陰kanie si przez zwyk造 cie. Czas i przestrze s jednym. Czas wp造wa na widzenie przestrzeni, wi璚 zacz瘭i鄉y u篡wa poj璚ia czasoprzestrze.

Nasza ludzka spo貫czno嗆 jak do tej pory k徙a豉 si w s豉bym 鈍ietle, by豉 zanurzona w ciemno軼i. Ciemno嗆 jest po prostu brakiem 鈍iat豉. Je郵i chcemy doj嗆 do duchowego o鈍iecenia musimy znale潭 鈍iat這.

Czy nasz duch mo瞠 znale潭 鈍iat這 w gwarze i t逝mie,
w鈔鏚 og逝szaj帷ej muzyki i migocz帷ych reflektor闚?

Nie! Takie miejsca s norami ciemno軼i, je郵i chcesz znale潭 鈍iat這 duchowe lepiej ich unikaj. B造szcz帷e sztuczne 鈍iat豉 uniemo磧iwiaj widzenia a g這郾a muzyka uniemo磧iwia s造szenie w豉snego wn皻rza. Wkr鏒ce staniemy si 郵epi i g逝si na g這s Boga.

A mo瞠 znajdziemy Ducha 安i皻ego na uniwersytetach?

"M康ro嗆 tego 鈍iata jest g逝pstwem u Boga"
(1Kor. 3:19).

Nie znajdziecie zbyt du穎 duchowego 鈍iat豉 na 瘸dnej uczelni. Nawet filozofia i teologia to tylko ludzkie starania o niewielkiej warto軼i, nigdy nie b璠 znacz帷e dla duchowego o鈍iecenia.

A mo瞠 znajdziemy duchowe 鈍iat這 w ko軼io豉ch lub sektach?

Problem jest w tym, 瞠 w wi瘯szo軼i s to systemy oparte na ludzkiej presji spo貫cznej: prania i kontrolowania umys逝, a nie s wyrazem spontanicznej wiary w S這wo Bo瞠. Zazwyczaj jeden lub kilku religijnych przyw鏚c闚 decyduje za zwyk造ch ludzi.

Nie uwa瘸j na tej Ziemi nikogo za swojego boga w sensie duchowym. Strze si ka盥ego kto pr鏏uje tob manipulowa, kontrolowa, nasza droga do Boga powinna by spontaniczna, pochodz帷a z serca, a nie oparta na presji, strachu, przymusie.

毒鏚貫m naszego duchowego 鈍iat豉 jest Jezus Chrystus, ale musimy sami bezpo鈔ednio i嗆 do niego i pozwoli Mu otworzy w nas duchowe 鈍iat這:

"Jam Jest 鈍iat這軼i 鈍iata,
kto idzie za mn
nie b璠zie chodzi w ciemno軼i
lecz mia 鈍iat這 篡cia"

(J 8:12)

Musimy wierzy w 鈍ietle. Wiele os鏏 nadal jest wzd逝 drogi duchowej, ale w ciemno軼i, poniewa nie wierz w 鈍iat這 dotkni璚i s ciemno軼i. Wiele pobo積ych ludzi zosta這 oszukanych przez r騜ne grupy, ludzi o r騜nych pogl康ach, ale wszyscy mog by zbawieni przez swoj mocn wiar. Cia這 bez wiary jest martwe, ale i wiara bez uczynk闚 te jest martwa. W 鈍ietle wiary zbli瘸my si do Boga. Oznacza to, 瞠 musimy skorygowa wszystko co z貫, nawr鏂i si ku dobremu, ku Bogu.

Kiedy 陰czymy si z Chrystusem nasze ciemno軼i si kurcz a Chrystus zak豉da na nas zbroj ze 鈍iat豉. Musimy chodzi w 鈍ietle i pod捫a za wskaz闚kami Ducha.

23 May 2010

WIESxWA